Bli medlem!

Om du klickar på länken http://www.tradgard.org/medlem kommer du till ett formulär på Riksförbundet Svensk Trädgårds (RST) hemsida. Där kan du fylla i alla uppgifter som behövs för ditt medlemskap. Glöm inte att skriva in Arnäs trädgårdsförening. Därefter skickar medlemsservice ett inbetalningskort till dig. Att bli medlem kostar 310 kronor/år.

Om du inte vill/kan använda formuläret kan du skicka dina uppgifter till vår mail, arnastradgardsforening@gmail.com. Vi behöver namn, adress, telefonnummer, e-postadress och personnummer. När du är registrerad skickar medlemsservice ett inbetalningskort till dig.

Flera i din familj kan vilja vara medlemmar. Till familjemedlem räknas en familjemedlem som är bosatt på samma adress som huvudmedlemmen. Avgiften är 20 kronor/person.

Om du är medlem i en annan förening som är ansluten till RST kan du bli dubbelmedlem hos oss för 60:-/år.

Av medlemsavgiften går 250:- till RST.  (Riksförbundet Svensk Trädgård). Från dem får du bl.a den fina medlemstidningen Hemträdgården, som utkommer 6 ggr /år, fri rådgivning av våra trädgårdsrådgivare, rabatt hos RSTs samarbetspartners.

Genom att bli medlem får du, förutom de förmåner som RST erbjuder, också en härlig gemenskap med andra trädgårdsintresserade i vårt område!
Du får tillgång till vårt digra bibliotek av trädgårdsböcker, du får delta i alla våra aktiviteter och ta del av de fina rabatter som ett flertal lokala företag erbjuder oss! Information om våra medlemsrabatter hittar du HÄR.

//Styrelsen

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s